رونمایی از سایت کنگره‌ی ملی شهدا دانشجومعلم

  رونمایی از نخستین سایت کنگره‌ی ملی شهدای دانشجومعلم

در اختتامیه ی نهمین نشست توانمندسازی خادمین کنگره شهدای دانشجومعلم کشور، کمیته ی رسانه ی ستاد مرکزی، از سایت رسمی این ستاد به نشانی  Halif.org رونمایی کرد.

مهدی یوسفی طراح این سایت گفت:

بسیاری از افراد زمان زیادی را در اینترنت سپری می‌کنند. این فعالیت آنلاین می‌تواند شامل خرید انواع محصولات، استفاده از یک سرویس اشتراکی، خواندن یک بلاگ، فایل‌های چندرسانه‌ای سرگرم‌کننده یا استفاده از سایر قابلیت‌های اینترنت باشد. با توجه به آنکه طی دهه‌های اخیر زمان آنلاین بودن افراد افزایش قابل توجهی پیدا کرده، موضوعات مذهبی و دینی، خصوصا حوزه ی شهدا، به همین سمت‌سوی کشیده شده‌اند و از اینترنت برای معرفی و ترویج سبک زندگی آنها استفاده می‌کنند.

بازدیدکنندگان وبسایت ها در صورتی که برای حضور در یک صفحه وب وسوسه نشوند و تمایلی نداشته باشند آن را ترک خواهند کرد. بازدیدکنندگان بسیار کم‌طاقت هستند و هنگام مشاهده هر سایت انتظار دارند حداقل یک مورد خاص علاقه و توجه آنها را جلب کند. بنابراین، مهم است که وبسایت  را به جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین شکل ممکن طراحی کنیم تا مخاطبان ویژگی‌های خاص و ناوبری راحتی را تجربه کنند. این فرایند بازدیدکنندگان بیشتری را به بررسی سایت ترغیب کرده و سبب اثرگذار سیره و زندگی شهدا در زندگی آنان میشود.

ما در طراحی این سایت تمام سعی و تلاش خود را کرده ایم تا بتوانیم طوری آن را طراحی کنیم که مخاطب، بهترین ارتباط را با فضا و امکانات سایت و در نهایت با شهدای والا مقام دانشجومعلم را پیدا بکند.

وی افزود : این سایت به کوشش مدیریت رسانه و روابط عمومی تهیه و رونمایی شد که یکی از بهترین طراحی های برتر در سطح سایت های کنگره‌های کشور را داراست. این سایت شامل بخش های مختلفی چون شهید روز، زیارت نیابتی، دلنوشته، برزمین مانده، خنده با شهدا و… میشود که شبکه‌ی تعاملی خوبی با مخاطب خود ایجاد و سعی در جذب مخاطب خود دارد .

یوسفی همچنین اشاره کرد: بخش چندرسانه‌ای و آموزش این سایت به زودی و در مراسم های جداگانه رونمایی و بکارگیری خواهند شد .

تصاویر بخش هایی از سایت حلیف: