نهمین دوره‌ی توانمندسازی خادمین شهدای دانشجومعلم کشور

نهمین نشست توانمندسازی خادمین کنگره‌ ملی شهدای دانشجومعلم در تاریخ ۲۳ الی ۲۶ تیرماه در اردوگاه یاوران حضرت مهدی(عج) قم با حضور ۳۰۰ نفر از دانشجومعلمان سراسر کشور برگزار شد.

این نشست به صورت تخصصی و باحضور نمایندگان استانی و کمیته‌های فرهنگی و رسانه پردیس‌ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کنگره‌ ملی شهدای دانشجومعلم، دبیرخانه مرکزی کنگره شهدا، در راستای افزایش مهارتی، توانمندسازی و رشد فردی اعضای کمیته های فرهنگی، رسانه و نمایندگان استانی کنگره ملی شهدای دانشجومعلم، اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های حضوری با عنوان «دوره‌ی توانمندسازی خادمین کنگره‌ ملی شهدای دانشجومعلم» در تاریخ ۲۳ الی ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ در اردوگاه یاوران حضرت مهدی(عج) شهر مقدس قم، با حضور اساتید، اعضای ستادملی و دبیرخانه مرکزی کنگره شهدای دانشجومعلم برگزار شد.

هدف از برگزاری این نشست ها، بررسی دقیق‌تر وضعیت دبیرخانه‌های استانی، مرور مبانی و ضرورت کار برای شهدا و رفع موانع در مسیر اقدامات دانشجومعلمان در راستای تحقق اهداف مهم کنگره شهدا می‌باشد.

در این نشست های چند روزه که در اولویت اول به تبیین نقش و رسالت دانشجومعلم در نظام تعلیم و تربیت و هویت معلمی پرداخته می‌شود، ضمن آشنایی با ضرورت کار تشکیلاتی، دانشجومعلمان رفتارسازی و سبک زندگی شهدایی را نیز تجربه می‌کنند و در ادامه با هم‌گروهی‌های خود به ایده‌پردازی و تجربه‌نگاری پرداخته و با تدوین نقشه راه مختص تشکیلات خود، با برنامه و انگیزه مضاعف برمیگردند.

جدول برنامه‌های آموزشی این نشست‌ها، به تفکیک گروه‌ها و کمیته‌های هدف، به شرح ذیل می‌باشد: